Patrzysz na posty wyszukane dla frazy: infolinia plus





Temat: AiG - ciekawostka
AiG - ciekawostka
W związku z możliwością skorzystania ze spłaty ratalnej zamówiłem sobie
usługę remontowo - budowlaną w firmie reklamowanej na stronie AiG. Usługa
wykonana została wadliwie (do chwili obecnej trwają poprawki) więc nie było
mowy o finalnym podpisaniu umowy ratalnej. Wcześniej, celem przygotowania
dokumentów podałem swoje dane przedstawicielowi firmy. I tu następuje
najciekawsze. Otrzymałem od AiG pismo z blankietami do spłaty rat plus
egzemplarz niepodpisanej umowy na sprzedarz ratalną (terminy spłaty są już na
poszczególnych blankietach). Osoba sporządzająca dokument dodatkowo
uszczęśliwiła mnie ubezpieczeniem na życie (którego nie chciałem i o którym
wogóle nie było rozmowy), także oprocentowanie jest inne (wyższe) niż to o
którym rozmawiałem wstępnie z przedstawicielem firmy. Zadzwoniłem na
infolinię AiG, a tam Pani poinformowała mnie, że bez złożenia przeze mnie
podpisu nie ma mowy o jakiejkolwiek umowie (Nie wprowadzałem ją w szczegóły,
zapytałem, czy możliwe jest, że niepodpisana umowa jest podstawą do
obciążenia mnie ratami).
Rozmyślam właśnie nad dalszymi krokami i ciekaw jestem opinii osób biegłych w
prawie lub podobnie jak ja doświadczonych. Z góry dziękuję.





Temat: Klub Róży-czy też czujecie się oszukane?
witam
z roku na rok jest coraz gorzej:
- jedyny plus to ze sa ladniejsze prezenty za przystapienie do poszczegolnego
poziomu
- ale teraz zabrali juz nawet upust w sklepie a kiedys byl nawet przy dostawie
regolarnej;
- to maja byc przywileje wyzszy limit kredytowy, ulgowa infolinia ???? przeciez
to smieszne i zalosne to nie jest zaden przywilej ani nagroda a bezplatne
pakiety katalogow, lepiej by dali mniej a systematycnie a nie tylko w wybranych
katalogach
- takze produkty ktore dostawalysmy co kampanie to tez porazka czemu trzeba
cos zamowic aby je dostac????
Czemu za to ze w 2004 roku udalo mi sie dotrzec do srebrnego Klubu Róży nie
dostałam żadnych przywilejów w 2005 roku bo to ze prawdopodobnie bralam udzial
w jakis losowaniach o ktorych nic nikt nie wie, to nie jest przywilej?!!!!!!!!!!
Czemu chca nas zniechecić zamiast zmotywować?????????
Pozdrawiam
zdegustowana






Temat: Cyfra + call center
Praca w Cyfrze ;]
Pracowałem w firmie która była autoryzowanym dystrybutorem Cyfry plus. Praca
polegała na akwizycji. Było bardzo fajnie, dobra atmosfera, fajni ludzie, dobre
zarobki, które zależały tylko od Ciebie bo dostawałeś za umowe 130 zł. Pracując
z Cyfrą 10 miesięcy znam ją już na wylot chciałbym spróbować na infolinii w
dziale sprzedaży. Więc mógłby ktoś podać kontakt do działu rekrutacyjnego ??



Temat: Bankowość elektroniczna Pekao24 - Jak to wygląda?
Usługa PEKAO24 rzeczywiscie jest jedyna z niewielu usług jaka sie udała temu
bankowi,przelewy z friko, mozliwość podejrzenia wszystkich operacji, względy
bezpieczństwa ok, a opinie jakie przeczyalam no coz...w niedziele nie przjdzie
zaden przelew chyba że do tego samego banku, w dni wolne od pracy nie pracuje
KIR(Krajowa Izba Rozliczeniowa)-instytucja ktora została powolana przez banki
do przelewania pomiędzy bankami srodkami wiec zastanowcie sie co piszecie,
przelewy mniej wiecej realizwoane sa w tym samym dniu, pozaty widzisz wszystkie
karty chargowki i kredytowki rowniez a poza tym masz doodyspozycji call center
gdzie mozesz zadawac pytan dowoli i bezplatna infolinie PEKAO24 800 380 380
gdzie jakby cos zawsze mozesz wykonywac przelewy.w porownaiu z mBankiem jest
rtu duzy plus zawsze masz gdzie wpalcic(oddział)ale jak poszlo cos nie tak to
gdzie sie poawanturowac a w mBanku no coz nowisz przez tel. a konsultant i tak
ma to gleboko gdzies, rozlaczy Cie i produkuj sie dalej...
Siec bankomatow raczej na + tylko rekalmacje-odradzam a jak juz sie zdarzy to
pilnuj bo terminy rozpatrzenia maja okropne:))



Temat: Stałeś w kolejce?
no tak, ale miało być o kolejkach dzisiaj, a mi się na wspomnienia wzięło ;)

Ostatnie kolejki?
- u lekarza rodzinnego. Czekałam od 9 do 12. Za mną jeszcze mnóstwo ludzi -
wszyscy chorzy. O 12 lekarz wychodzi, mówi, że właśnie skończył dyżur i mamy
przyjść następnego dnia. Słowa które wtedy padały nie nadają się na forum
- w salonie firmowym PLUS GSM - nie wytrwałam do końca. Po 40 minutach
zrezygnowałam.
- w kolejce do kasy w hipermarkecie. Ludzi tłum, a oni otworzyli tylko 4 kasy
- w pewnym sensie stałam w kolejce dzwoniąc na infolinię TPSA (w sprawie
problemów z połączeniem z netem). Było to kompletnie bezcelowe, bo kiedy
wreszcie, po 20 minutach, przestała grać kretyńska melodyjka i ktoś się
odezwał to jedyną informację jaką uzyskałam było: "skoro nie może się pani
połączyć z pakietem to proszę się łączyć przez 'ppp' ". Marnotrastwo czasu!
- no i oczywiście w kolejce do dziekanatu!!! Ale to jest norma

Z rzeczy ciekawszych - stałam niedawno w kolejce do okienka w banku PKO w
AUCHAN (okienko było jedno). Przede mną wielce zdenerwowany Niemiec. Co chwilę
coś do siebie mamrotał. Po około pół godzinie podchodzi do okienka i... prosi
faceta aby mu rozmienił 50 złotych, bo potrzebuje 2 złote do wózka.

A tak na marginesie - czy ktoś pamiętam jeszcze modę na takie jaskrawe kurtki
i czapki? Znalazłam niedawno swoje zdjęcia w czymś takim i stwierdziłam, że
było to świetne do bezpieczeństwa na drodze. Dzieciaki były widoczne na
kilometr ;)




Temat: Na razie bez tanich połączeń z Pyrzowic, za to ...
gotowi na nowy sezon czarterowy
cite www.getjet.pl :
==========
GetJet: tanie latanie z Polski – już jesienią!
Szanowni Państwo,
Już jesienią będziecie mogli latać do Paryża, Rzymu i Londynu
już od 99 zł!
(...)
Nasza flota
GetJet dysponuje obecnie dwoma samolotami Airbus A320,
a w najbliższym czasie dołączy do nich kolejnych osiem.
(...)
==========

ROTFL.
Zbieram sobie kolejne informacje o tym przedzięwzięciu
przeczuwając, że jego animatorów szukać bedą niedługo
międzynarodowymi listami gończymi. Na razie nie latają,
ale w inne klocki są dobrzy, cytat z tej samej strony:

==========
Szczegółowe informacje zamieszczać będziemy na bieżąco na tej
stronie internetowej. Specjalnie dla Państwa uruchomiliśmy
infolinię GetJet. Pod numerem 0 701 37 37 37 (opłata za minutę
rozmowy wynosi 1,69 zł + VAT) nasi konsultaci udzielą odpowiedzi
na wszelkie interesujące Państwa pytania.

Tych z Państwa, których szczególnie zainteresowała nasza oferta
zapraszamy do subskrypcji Magazynu Pokładowego, w którym na
gorąco informować będziemy o szczegółach naszej oferty –
rozkładzie lotów, taryfie, specjalnych promocjach i bonifikatach.

Już teraz zapraszamy do udziału w ankiecie SMS (Era, Idea, Plus -
opłata 1 zł + VAT), która pozwoli nam na lepsze dostosowanie
oferty GetJet do Państwa potrzeb i oczekiwań.
==========




Temat: dlaczego moje koleżanki nie karmią piersią?
A propos "kto i komu".
Może pomysłem byłoby rozdawnictwo materiałów o tematyce
laktacyjno/połogowo/rozwojowej mamom na oddziałach położniczych przed
opuszczeniem szpitala.
Coś na kształt brytyjskiego bounty pack.
Rodziłam w UK - na odchodne dostałam bounty pack, a oprócz niego różne materiały
produkcji szpitalnej - właśnie o karmieniu, kolkach, spaniu, połogu etc. ANI
SŁOWA O KARMIENIU BUTELKOWYM plus numery telefonów infolinii laktacyjnej w
razie problemów.
Po prostu kilka stron odbitych na ksero.

Niby niewiele, ale komuś musi zależeć na czymś takim i komuś musi się chcieć coś
takiego zorganizować



Temat: ubezpieczenie
Ja zawsze wykupuje dodatkowe ubezpieczenie. Przeważnie to załatwiane przez biuro
podróży ma kwotę od której możesz się starać o zwrot (jakieś 200 zł) do tej
kwoty, nawet jeżeli jesteś ubezpieczona nie zwrócą Ci. Jeśli masz dodatkowe
ubezpieczenie to za drobne wizyty lekarskie płacisz z własnej kieszeni, ale po
powrocie dostajesz zwrot pełnej kwoty wydatków. Jeżeli potrzebny jest pobyt w
szpitalu, to dzwonisz na infolinię do Polski, mówisz gdzie jesteś i oni
przejmują kontakty ze szpitalem.

Ja kupuję albo w Hestii albo Allianz Direct - najprościej przez internet. Możesz
sobie wybrać różne warianty ubezpieczenia, ale to sama ocenisz który Ci
najbardziej pasuje. Ja zawsze wybieram najbardziej zaawansowany, dopłacam trochę
więcej ale jeżeli coś się stanie to stresu jest wystarczająco dużo żeby jeszcze
myslec, czy mam ubezpieczenie na to zdarzenie. Plus też jest taki, że nie
oglądasz się na rezydenta (wiemy jacy czasami są ...) tylko przejmujesz sprawy w
swoje ręce i od początku wizyty u lekarza on wie, ze dostanie swoja kase za
leczenie. Wtedy możesz spokojnie żądać zeby zajeli sie Tobą jak trzeba.

Niestety zdarzyło mi się mieć drobne wypadki we Włoszech i w Egipcie polecam
zarówno Hestię i Allianz. Tak samo profesjonalnie się zaopiekowali i wypłacili
odszkodowanie bez większych problemów (tylko trzeba udokumentować wydatki - za
leki i transport opiekuna od i ze szpitala, np. taksówką z hotelu w niektórych
pakietach też zwracają).

Oby jednak się nie przydało.



Temat: Wasze szczególne przypadki roztargnienia :)
Jeszcze jedno:
Dzwonię na jakąś infolinię (bank, czy coś takiego) z telefonu
stacjonarnego w firmie. Pan w słuchawce - zywy konsultant prosi mnie
o wklepanie na klawiaturze telefonu jakiegoś numeru i potwierdzenie
krzyżykiem. Wklepuję i szukam krzyżyka.
- Ja tu nie mam krzyżyka, proszę Pana.
- Proszę najpierw wprowadzić numer.
- Wprowadziłam, proszę Pana...
- Ja tu nie mam śladu, ze Pani cokolwiek robiła... Czy ma Pani
telefon z guzikami, czy z tarczą ;) ?
- Pan raczy żartować...
- Przepraszam, proszę jeszcze raz spróbować...
Wklepuję, waląc co sił w klawisze...
- Już, ale krzyżyka nie ma
- Ale ten numer najpierw... Zaraz, jak to Pani nie ma krzyżyka?
- No nie mam, mam plus, minus, Enter... yyy
- Proszę Pani to klawiatura komputerowa...
yyy... potem musiałam się jeszcze przedstawić, że ja - właścicielka
firmy rozmawiałam... Głupio jak cholera...:)))



Temat: Kłopoty z TP SA
Widać to standart. Do mnie zadzwonili na godzinę przed z potwierdzeniem, a i tak monter się nie pojawił. Potem jak już przyszedł (z 2,5 godzinnym spóźnieniem), to okazało się, że na centrali jeszcze nic nie przygotowane i nic z tego nie będzie. W końcu przekonałem go, żeby zostawił mi oprogramowanie i powiedział co i jak, to sobie sam zainstaluję. Tego samego dnia wieczorem na centrali widać ruszyło i Neostrada Plus od tamtej pory działa. Ach, byłbym zapomniał. Potem dzwonili do mnie kolejno: infolinia, Biuro Obsługi Klienta, monter i ktoś z Neostrady (4 telefony!!!), żeby spytać się, czy wszystko działa. To się nazywa troska o klienta, co? :-)



Temat: Czy znacie taki bank
> Ktory udziela na bardzo dlugi okres kredytow mieszkaniowych np. 25 - 30 lat
> i pozwala na wczesniejsza splate kredytu bez zadnych ograniczen?

Prosze sprawdzic w oddziale Expandera (infolinia 0801 670 000). Przyklad: 30
lat plus brak oplat za wczesniejsza splate - MutliBank. Ale mozliwosci jest
jeszcze kilka. Mamy w ofercie juz 18 banków.



Temat: "ROR-off", czyli mBank idzie na wojnę
Mam konto w mbanku od wielu lat, kiedy jeszcze bylo nowoscia. Zaleta byly wtedy
byly darmowe przelewy w czasie rzeczywistym pomiedzy kontami w tym banku. Jako
grupa pracujacych ze soba osob zalozylismy sobie te konta w tym samym czasie i
rozwiazaly sie problemy z pozyczaniem 2 zl na kawe itd.:-)

Skusiłam sie tez na mały kredyt hipoteczny w mbanku. Pracowalam wtedy za granica
i tylko z tym bankiem udalo mi sie zalatwic prawie wszystko na maila plus 1
wizyta na podpisanie umowy. Na szczescie kredyt splacilam zanim zaczely sie
jazdy opisywane wielokrotnie w prasie.

O ile uzyskanie kredytu bylo proste, o tyle jego splacenie - droga przez meke.
Nigdy wiecej bankow z quasi oddzialami, a i tak wszystko trzeba zalatwiac poczta
przez centrale.

Na razie z tego banku nie rezygnuje. Odpowiada mi opcja cash back i platnosc
kartami debetowymi w internecie, pod doemm mam dwa darmowe bankomaty. Nie jest
to jednak moje glowne konto.

Dostalam tez propozycje karty kredytowej - gotowa umowa do odeslania. Nie bylam
wowczas zaintersowana, ale po kilku miesiacach jedanak sama zlozylam wniosek (
grudzien). w kwietniu zadzwonila pani z infolinii i zdziwila sie, ze juz nie
jestem zainteresowana.




Temat: W bankach prestiż powszednieje
"Cholerni doradcy"
Z bankami nie mam problemów, bo.. jestem właścicielką małej agnecji pośrednictwa
finansowego. Konto firmowe mam u jednego ze swoich partnerów (duży bank), gdzie
oczywiście wszyscy są mili a osobiste- inteligo, dzięki czemu nie muszę na
nikogo patrzeć :) Nie bedę chwalić jakości obsługi w agencjach ale pomyślcie
sami- mnie zależy na kredycie klienta tak jak jemu, z oferty 8 banków dobieram
kredyt tak żeby dostał jak najwięcej- bo moja prowizja od tego zależy. Jaka jest
różnica pomiędzy "panią z okienka", któej jest wszystko jedno czy jeszcze tam
przyjdziecie czy nie? Ogromna. Dla mnie w ogole koszmarem jest to ze w bankach,
urzędach itp klient/petent ma wypełniać druki. Sami wymyślili, niech sami
wypełniają. Standardem w agencjach pośrednictwa jest wypełnianie dok za klienta
- mi zajmuje to 5 min, więc po co klient, nieobeznany z drukiem ma się męczyć 20
min?

DORADCY Plus i Orange- grr! Przez 5 lat, co miesiąc płacę im min po 1000 zł. Mam
jakichś " opiekunów", którzy nigdy nie mają czasu kiedy ja tego potrzebuję,
oszukują mnie, wciskają kity, myśląc, że nie umiem liczyć. Co gorsza nie mogę
nic załatwić jak każdy - przez infolinię, bezpośrednio w salonie- nie jestem w
niewoli. Zmience to! Grr, "
biznes klasa"




Temat: Cyfrowy Polsat a mieszkanie na wschodnia strone
Cyfrowy Polsat a mieszkanie na wschodnia strone
Ratunku! Chcialam zamontowac sobie Cyfrowy Polsat lub Cyfre Plus, w zasadzie
wszystko mi jedno, zebym tylko mogla ogladac niemiecka i wloska TV (jestem
germanistka). Niestety okna mojego mieszkania wychodza tylko i wylacznie na
wschodnia strone, na infolinii powiedziano mi, ze niestety nie uda sie
najprawdopodobniej ustawic talerza na moim balkonie. Nie wiem, co teraz,
spoldzielnia jest niechetna instalowaniu czegos na dachu, ja tez sie boje, bo
jak ukradna to co? Poza tym powoluja sie na przepisy wg ktorych nie wolno
niczego instalowac na dachach. Nie wiem, co teraz, bo nie wyobrazam sobie,
zebym musiala sie przeprowadzac gdzies indziej tylko z powodu "glupiej"
telewizji. Niestety kablowka nie oferuje programow niemieckich i wloskich.
Czy moze ktos juz zmagal sie z tym problemem i jakos go rozwiazal? Bede
wdzieczna za kazda dobra rade.

Annuka



Temat: Jaki tluszcz do zupki dla malego alergika?
Dlaczego? Chociazby dlatego, że są one niby owocowe, a koło owoców to one nawet
nie leżały. Smaki robione są sztucznie.
Moja lekarka, gdybym ją zapytała, czy mogę dać danonka - wyrzuciłabym mnie z
gabinetu i słusznie.
Pomijam już fakt, że jak zadzwonisz na infolinię Danona to powiedzą ci iż ich
produkty (włącznie z danonkami) sa od 3 roku życia, chyba ze lekarz zaleci
inaczej. A żaden lekarz który ma pojęcie co zawierają - nie pozwoli.
Ogólnie jest to głównie chemia plus cukier.

Kruffa



Temat: Wpadki sanepidu
Czy nie szkoda tej fury pieniędzy?
1200zł plus zus razy 1000 razy 12 mcy daje jakies 15 000 000 zł. Do tego koszty biur telefonów itd itp. Po co utrzymywać tą istytucję skoro jedyne co robi to bierze łapówki od restauratorów itp?
Natomiast w każdej innej sprawie odsyła a to tu a to tam - może wystarczą 2 babki i infolinia: "zepsute mieso, idz tam" "zdechły kot - idz tam", zamiast tego całego niepotrzebnego nikomu dziadostwa.

Narzekąja - mało nas, albo mało płacą. To OK. Niech to w cholere zlikwidują. Wiekszosc urzędów jest na ch... potrzebna zwykłemu człowiekowi, a wieszosc urzędników pracuje 2-3h dziennie (kawka - druga kawka - troche pracki - plotki - n-k - zakupy - kawka i do domku, minus jeszcze wielotygodniowe zwolnienia lekarskie każdego roku)



Temat: Nie za dużo...?
witam,

Też miałam takiego żarłoczka:-). Konsultowałam z pediatrą i polecił
zmianę mleka na humanę plus. I muszę powiedzieć, że wszystko się
unormowało - 130 mleka co 3 godz. Aha, przed wizytą u pediatry
dzwoniłam na infolinię producenta mleka, które wcześniej podawaliśmy
i zdecydowanie usłyszałam, że dziecko nie może jeśc porcji 150 ml co
trzy godziny bo taka ilość mleka osłabia mu nerki.

PZDR
D



Temat: wiza turystyczna do USA
Dzieki, Sylwek, ja na tych stronach bywalam juz wielokrotnie. Strona tutejszej
ambasady mowi, ze mozna jezdzic na starym paszporcie z wazna wiza i nie wdaje
sie w szczegoly, ale na stronie warszawskiej ambasady, na ktora weszlam 15
minut temu, mowia, ze mozna tak robic, chyba ze ci sie zmienily dane, na
przyklad po wyjsciu za maz. Wiec dokladnie tak, jak mnie. Nic, jutro zadzwonie
na bardzo kosztowna infolinie i sie upewnie. Jesli sie okaze, ze musze miec
nowa wize, to czeka nas strata okolo $500, ktorych nie mamy - $160 oplata za
wize, co najmniej $200 za samolot do Auckland, plus wziecie wolnego w pracy,
ktora dopiero co zaczelam. Po prostu pieknie! A mialo sie juz nam wszystko
ukladac...




Temat: DYSPONENT - ETAPY REKRUTACJI
Jakie ty głupoty piszesz I właściwie o czym ? Watek jest o rekrutacji do ipko
i do inteligo. Czy ty tez o tym ? Śmiem twierdzić, że nie ! Bo nie masz pojęcia
o tym. Tu nikt nie zostaje przyjęty po znajomości. Możemy polecać swoich braci,
kolegów, żony itp., ale jak nie przejdą rekrutacji i szkolenia, to nie zostaną
zatrudnieni. Awansuje się tylko ze szczebla niższego , nigdy z zewnątrz. Nowy
pracownik może więc zaczynać wyłącznie od stanowiska dysponenta, a potem
awansować wyżej. Wymagane wykształcenie to średnie. Jak kto ma wyższe, to czemu
nie - nikogo o to nie pytają, czemu nie chce pracować w zawodzie tylko woli w
banku. Rekrutacja wieloetapowa jest potrzebna, żeby wyłowić z grona chętnych
tych, którzy tej pracy podołają. Trzeba mieć do niej predyspozycje. A na
szkoleniu uczą produktu czyli o konkretnym koncie: ipko lub inteligo (tego nie
ma na żadnych studiach oraz ogólnie o bankowości. Zatrudniając się zarabiałem
1300 brutto, teraz mam 2800 brutto po trzech latach pracy plus premia ok. 1600
zł brutto kwartalnie, co jest związane z moimi wynikami. Jesteśmy jedną z
najlepszych infolinii bankowych w Polsce, może nawet najlepszą, najbardziej
profesjonalną. To nie moja ocena, były w tym kierunku robione badania, a wyniki
były ogłaszane w mediach. W zawodzie wyuczonym nie zarobiłbym w moim mieście
tyle. Tak więc Bizonie najpierw przeczytaj o czym jest wątek, a potem pisz.
Sensownie.



Temat: kiedy RWE wyłacza prąd?
no tak, ja przez pół roku czekałam na fakturę korygującą
(tzw. "szacowany odczyt licznika" jak powiedziała Pani na infolinii
był błędnie oszacowany...) - miała być in minus. Po tych własnie 6
miesiącach przyszła - in plus! i automatycznie mam zadłużenie
dzięki "szacowanym odczytom"... zgroza



Temat: wniosek o wize do USA a paszport na stare nazwisko
Do konsulatu USA we Frankfurcie nie mozna wyslac zapytania poczta
elektroniczna. Mozna za to zadzwonic na infolinie za i umowic sie na
spotkanie 1,86 EUR/min, a wierz mi na 1 minucie sie nie konczy.
Przerabialam to w zeszlym roku kilkakrotnie.

Podsumowujac, dodatkowe niemale kosztu plus dzien urlopu na
przejazdzke do konsulatu powoduje, ze szukam informacji na razie w
innych zrodlach.




Temat: Zelmer ucieka do Chin
Przewaga polskiego sprzętu to tanie części
Przykład: plastikowy uchwyt do otwierania zamrażalnika w lodówce Amica kosztuje
około 10zł razem z wysyłką, można zamówić telefonicznie przez infolinię.
Plastikowa klapka do aparatu Nikona (wielokrotnie mniejsza od wspomnianego
uchwytu, poziom skomlikowania podobny) 80zł plus koszt wysyłki aparatu w obie
strony, bo części nie można kupić, jedyna możliwość to wysyłka sprzętu do
serwisu. Wybór jest więc taki, albo kupujesz sprzęt krajowy i używasz go przez
długie lata, albo kupujesz zagraniczny i wyrzucasz przy pierwszej awarii po
upływie gwarancji, bo naprawa kosztuje więcej niż jest warty.
Zelmer rzeczywiście ma coraz gorszą jakość, w najdroższym odkurzaczu z
najdroższej serii silverline szczotka była "fabrycznie" pęknięta, a rura pękła
po miesiącu. Róbcie tak dalej, a nikt tego szajsu nie będzie kupował.



Temat: Podatki jasne dla wszystkich ?
Kolejna bzdura
Pani na infolinii będzie wydawać wiążacą opinię? I kto w to uwierzy a tym
bardziej się do tego zastosuje? Jak dostałem "wiążącą" wykładnię US na pismie i
się do nie zastosowałem to 5 miesięcy później dostałem pismo od dyrektora IS
(zwierzchnika tego US), że ta wykładnia "rażąco narusza prawo" i ją cofa.
Oczywiście to ja mam zapłacić zaległość plus karne odsetki a jak mi się nie
podoba to, zgodnie z informacją w tym piśmie, "mogę się odwołać w ciągu 7 dni".
I tak sprawa się ciągnie ponad rok i juz jest w WSA. Urzędnik, który wydał
wykładnię "rażąco naruszającą prawo" nie poniósł żadnych konsekwencji.

Nie tędy droga. Potrzebne jest zrozumiałe dla wszystkich prawo podatkowe i
odpowiedzialność urzędników.



Temat: Skąd Pani bierze te kwoty ???
Skąd Pani bierze te kwoty ???
Z całym szacunkiem, ale skąd Pani bierze takie kwoty?
- z raportu statystycznego sześciu prezesów i jednej sprzątaczki???
A wystarczyłoby sięgnąć po telefon i wykręcić numer pierwszego lepszego
działu kadr danej branży w danym mieście...

z ostatnich rekrutacji w których brałam udział:
- księgowa w Warszawie zatrudniona poprzez firmę zewnętrzną 10zł brutto/godz,
nadgodziny można odebrać jako dzień wolny na tygodniu
- infolinia generalnie 7zł brutto/godzinę
- pracownik księgowo biurowy w małej firmie - najniższe krajowe
- sprzedawca w salonie glazury - etat 40godzin - w rzeczywistości 5x 10godz
plus 6godz w sobotę - najniższe krajowe bez możliwości premii i nadgodzin
- sprzedawca w salonie meblowym - najniższe krajowe
- księgowa w tym samym salonie księgowym - najniższe krajowe

Obecnie pracuję w zawodzie jako księgowa,
i chciałabym przez pół roku tyle zarobić brutto,
co Pani tu wciska miesięcznie...

Pozdrawiam



Temat: GE czy Millenium- 200 tys CHF pomocy??:)
Od tygodnia analizuję oferty kredytów hipotecznych jeszcze tydzieńi będę
ekspertem praktykiem.
GE. Dzwoniłem na infolinię 801 899..... Podano mi oprocentowanie 3,05.
Jak byłem bardziej dociekliwy powiedziano mi że marża wynosi 1,44 plus Libor.
Z wyliczenia wynika że libor musiałby wynosić 1,61. Nie pamiętam czy był to
Libor 3 miesięczny czy inny, ale na dziśnajniższy jest 1M i wynosi 1,74, 3M to
1,84 więc podano mi dane mocno nieaktualne.
Oceńcie to sami.

Pozdrawiam
Nie wybrałem jeszcze więc nic nie mogę polecić.
Aaa przez pośrednika może być taniej.
Open Finance zaproponował dużo lepsze warunki jednego
z banków niż bezpośrednio.



Temat: pomoc w uzyskaniu odszkodowania
moja znajoma podpisała umowę z Votum "podobno,, napisałem tak ponieważ miła
przedstawicielka tej firemki nie zostawiła podpisanej umowy znajomej tylko
powiedziała, że dośle później, dziś już minął miesiąc od daty a umowy nie ma,
pani przedstawicielka podaje terminy kiedy będzie umowa, Infolinia twierdzi,że
tylko prezes i zarząd firmy może podpisywać umowy a przedstawiciele nie mają
takich uprawnień i oczywiście nie zostawienie podpisanej umowy jest zgodne z
prawem i jest to coś zupełnie normalnego, zaznaczam , że znajoma nie wie a może
nie bardzo pamięta jaki % prowizji potrąci sobie Votum , ma tylko nadzieję że
nie 40 plus Vat. Takie cuda to tylko w Polsce?



Temat: uwaga na przedstawicieli Votum !!!
reedx napisał:

> moja znajoma podpisała umowę z Votum "podobno,, napisałem tak ponieważ miła
> przedstawicielka tej firemki nie zostawiła podpisanej umowy znajomej tylko
> powiedziała, że dośle później, dziś już minął miesiąc od daty a umowy nie ma,
> pani przedstawicielka podaje terminy kiedy będzie umowa, Infolinia twierdzi,że
> tylko prezes i zarząd firmy może podpisywać umowy a przedstawiciele nie mają
> takich uprawnień i oczywiście nie zostawienie podpisanej umowy jest zgodne z
> prawem i jest to coś zupełnie normalnego, zaznaczam , że znajoma nie wie a może
> nie bardzo pamięta jaki % prowizji potrąci sobie Votum , ma tylko nadzieję że
> nie 40 plus Vat. Takie cuda to tylko w Polsce?

ohhh ludziska, byle komus obrobic tylek... umowe zabiera przedstawiciel poniewaz
musi byc podpisana przez Zarząd a nie jak w wiekszosci firm podpisuje sie
przedstawiciel. Trwa to wlasnie czasami nawet do miesiaca czasu, a poki co
prowizja nie przekracza 30%




Temat: grrr. child ben. for people from abroad. pomocy!
Duende, spadlas mi z nieba ze swoim problemem, bo mam podobny!
Tylko, ze ja dostalam trzy dodatkowe formularze. ten trzeci dotyczy nipu i peselu.
Kurcze, dzwonilam na infolinie, ale uprzejma pani mnie poinformowala, ze przykro
jej bardzo, ale ona nie potrafi mi pomoc, bo oni (ludzie od child benefit
chyba;)) ich nie poinformowali.
Kazala mi napisac na dodatkowej kartce do kazdego pytania informacje, dlaczego,
tak a nie inaczej odpowiedzialam na dane pytanie plus wszystkie dodatkowe
indirmacje!
Np przy: What date did you last arrived in the uk? mam wpisac date powrotu z
ostatnich wakacji, a na osobnej kartce ponformowac, ze bylam na urlopie i podac
date przyjazdu do uk na stale.
Oszalec idzie.
Daj znac,c zego sie dowiedzialas u nich na miejscu:)



Temat: ryanair, promocje
ryanair, promocje
jak to jest z promocjami na ryanair, w niektorych okresach loty sa za darmo
plus oplaty pasazerskie i inne. ale jesli wyszukuje lotu i chce zarezerwowac
to podana jest normalna cena lotu kiedy odlicza mi oplate za lot ? jak to z
tym jest , dzwonilam na ich infolinie ale tam tylko automacik :(



Temat: Związkowcy: strajk w TP w poniedziałek
wez mnie nie rozmieszaj....
2700 brutoo w warszawie np to taka kupa kasy ze szok ze te pieniadze sie
utrzymasz tylko na styk - mieszkanie media zarcie dojazdy plus inne oplaty -
nie daj boze jak masz jeszcze samochod
a poza tym outsoursing - z tego co wiem to w zasadzie wszyscy monterzy wyszli
do zewnetrznych firm
a to 800 zl na umowe zlecienie to calkowita prawda - tyle np zarabiaja studenci
na BL na sluchawkach - nie bede tu wspominial o kompetencjach studentow ktorzy
przeszkolenie zostali w ciagu np 3 dni ... jak to sie ma do pracownika ktory
przepracowal kilka lat i doglebnie zna trmat to wystarczy zadzwonic na BL albo
infolinie neostrady a opdppiwedz poznasz sam ;P
i nie pisz ze w tpsa monter to to czy tamto bo jezeli on jest zatrudniany w
firmie outsourcingowej swiadczacej na rzecz tp uslugi to nie moze on byc
pracownikiem tp !!!



Temat: Zapraszam na nowy Blog o odszkodowaniach!
Votum nie daje kopi umowy
moja znajoma podpisała umowę z Votum "podobno,, napisałem tak ponieważ miła
przedstawicielka tej firemki nie zostawiła podpisanej umowy znajomej tylko
powiedziała, że dośle później, dziś już minął miesiąc od daty a umowy nie ma,
pani przedstawicielka podaje terminy kiedy będzie umowa, Infolinia twierdzi,że
tylko prezes i zarząd firmy może podpisywać umowy a przedstawiciele nie mają
takich uprawnień i oczywiście nie zostawienie podpisanej umowy jest zgodne z
prawem i jest to coś zupełnie normalnego, zaznaczam , że znajoma nie wie a może
nie bardzo pamięta jaki % prowizji potrąci sobie Votum , ma tylko nadzieję że
nie 40 plus Vat. Takie cuda to tylko w Polsce?



Temat: TPSA porażka....!
TPSA porażka....!
No i mam za swoje. Związałam się z firmą - kolosem ale bez zasad....
Czemu u mnie nie ma chello???
Wkrótce kończy mi się umowa z TPSA o neostradę. Nędzne 128 kilo i co? wiedziałam, że po 12 miesiącach, na które podpisałam lojalkę skuszona modemem za 1 zł (plus Vat) umowa zmieni się w umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Wiedziałam i czekałam na to jak na zbawienie - w wynajmowanym mieszkaniu lojalka na 12 miesięcy to pewne ryzyko.
Dzisiaj sympatyczny pan z infolinii oświecił mnie, że jeśli w ciągu ostatniego miesiąca umowy nie podpiszę następnej na 12 miesięcy, moja nędzna neostrada zdrożeje z 71 zł z groszami do 119 zł!!! Mimo, że odbębniłam 12 miesięcy.... płaciłam haracz w terminie...
Mam płacić 119 zł za 128 kilo??!! Toż to rozbój w biały dzień. Jestem wnerwiona zdrowo i poproszę o podanie mi informacji, skąd wziąć sieć, byle to było poza TPSA, bo inaczej od lipca będę offline.... Nie zapłacę takich stawek, o nie!
Kto wie?




Temat: Netsec lub Piecyk: wolna Neo 128 + log z HT
Jakby czysto, podejrzany jest tylko REGSHAVE.EXE (ale to niekoniecznie intruz).
Poza tym można się pozbyć (decyzja należy do Ciebie):

> R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Window Title = Neostrada
> Plus wita Cie w Internecie

> O4 - HKLM..Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
> O4 - HKLM..Run: [Jet Detection] "C:Program
> FilesCreativeSBLivePROGRAMADGJDet.exe"
> O4 - HKLM..Run: [CTStartup] C:Program FilesCreativeSplash
> ScreenCTEaxSpl.EXE /run
> O4 - HKLM..Run: [NeroCheck] C:WINDOWSsystem32NeroCheck.exe <-
autodetekcja czystej płyty wkładanej do napędu + propozycja uruchomienia Nero
> O4 - HKLM..Run: [InCD] C:Program FilesAheadInCDInCD.exe <- wyrzuć,
jeśli nie używasz zapisu pakietowego

> O4 - HKLM..Run: [QuickTime Task] "C:Program FilesQuickTime 6.1
> qttask.exe" -atboottime
> O4 - HKLM..Run: [RealTray] C:Program FilesRealRealPlayerRealPlay.exe
> SYSTEMBOOTHIDEPLAYER

> O4 - HKLM..Run: [WinampAgent] C:Program FilesWinampwinampa.exe
> O4 - HKLM..Run: [REGSHAVE] C:Program FilesREGSHAVEREGSHAVE.EXE /AUTORUN

> O4 - HKLM..Run: [SunJavaUpdateSched] C:Program FilesJavaj2re1.4.2_05
> injusched.exe

> O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:Program
> FilesCommonBinWinCinemaMgr.exe

System czysty, trzeba naciskać Tepsę. Problem nie może być po Twojej stronie.
Może powiedz na infolinii, że chcesz zrezygnować z usługi albo zamów montera?

Do mnie już raz miał przychodzić, ale po dwóch dniach problem "sam" się
rozwiązał.



Temat: Czy Eurobank mobbinguje swoich pracowników?
pracuje juz od wielu miesiecy w eurobanku i ciesze się że to wszystko wyszło
wkońcu na jaw, może coś się teraz zmieni. wszystko to prawda, niestety:(
oststanio zabroniono nam nawet wysyłac e-maile na zewnątrz, nie dośc że
zablokowali nam internet, nie możemy mieć swoich tel. przy sobie to teraz nawet
nie możemy nic wysłać:( maile są inwogilowane:( paranoja po prostu. siedzimy w
sali bez okien ze sztucznym światłem, nawet nie wiadomo czy świeci słońce czy
pada deszcz:( kisimy się w 80 osób na jednej sali. jakby było wszystko dobrze
tyle osób nie oodeszłoby z infolinii i z innych departamentów, to chyba o czymś
świadczy i niech "góra" wyciągnie z tego wnioski. jedyny plus to są ludzie,
dzięki wspaniałemu towarzystwu które tu poznałem jeszcze tu pracuje, a reszta
pozostawia wiele do zyczenia. pozdrowienia dla wszystkich eurobankowców:) NIE
DAJCIE SIE I TRZYMAJCIE SIĘ!!!!!!



Temat: konto bankowe w Turcji w EURO i lirach
niestety, garanti jest jednym z drozszych w obsludze bankow, a przy
tym na tyle cwany, ze nie informuje klientow o oplatach
obowiazkowych i podwyzkach. do tego arogancka obsluga na
infolinii. zalezli nam troche za skore i powoli rozgladamy sie za
konkurencja, gdzie rowniez mozna zbierac mile w tureckich liniach.
tylko to nas jeszcze trzyma w garanti, bo faktycznie dzieki nim raz
w roku mam bilet do kraju bezplatny, a jak sie trafi promo to i
dwa
konto a vista (vadesiz) kosztuje ok 30 tl rocznie plus wyslaja
rozliczenie co miesiac kasujac nastepne 3,5 tl (rocznie 38 tl).
jesli dobrze pamietam - dewizowe ok 10 euro/rok. dokladny cennik
mozna znalezc na ich www. drogie tez maja przelewy do innych bankow.
faktem jest natomiast, ze maja jeden z najlepszych w europie
systemow bankowosci internetowej, za co dostali bodajze w zeszlym
roku jakies prestizowe nagrody.

w samym temacie zalozenia konta przez cudzoziemca nie pomoge. kiedys
mozna bylo zrobic to od reki nie posiadajac nawet ikametki, teraz to
inna bajka.




Temat: Jak moge założyć spowrotem simlocka
Chłopcze ty masz jakiś problem?! Qrwa jak Ci mówie ze w Simplusie
niewspólpracuje kilka telefonow Noki to Cie nie wpuszczam w zaden kanał!!!
Pisze PRAWDE!!! Pewnie masz 3210 i sie srasz bo Ci wszystko działa!!!
A ja mam 6230 i wlasnie mam ten problem!!!
Zadzwoń sobie do Plus GSM na infolinie!!! I jak sie spytasz w tej sprawie to Ci
odpowiedzą ze Noki 6220, 6230 i 6600 nie wspólpracuja z kartami
Simplus /dokladniej rozłaczaja połaczenia!
Sprawdzilem to jeszcze w Nokii 7600 i 7200 i wlasnie ten sam objaw sie pojawia!!

Telefon mam bez SIMLOCKA!!! I te ktore sprawdzlaem tez byly bez SIMLOCKA!!!!
Wszystkie dobrze dzialaja w Plusie Abonamenci, POP-ie, Idea abonament itp....



Temat: telewizja nowej generacji n...
problem z zalozeniem? to pestka.
uwazajcie na rozwiazanie umowy.
zgodnie z regulaminem przeslalem miesiac (plus kilka dni dla poczty)przed
koncem umowy pismo informujace o rezygnacji z n. wyslalem na przelomie
listopada/grudnia - mam na to potwierdzenia nadania (list polecony). z ich
strony zadnej informacji zwrotnej. cisza.
dzwonie dzis na infolinie (po 20 minutach ktos raczyl odebrac.)po czym
poinformowano mnie ze list dotarl do nich dzien lub dwa za pozno (termin nadania
byl kilka dni przed terminem miesiecznego wypowiedzenia), co skutkowalo tym ze
umowa zostala przedluzona o kolejne 3 miesiace - i aktualnie na koncie mam
zadluzenie. w rozdziale XII regulaminiu pkt 15 dostepnego na
n.pl/fileadmin/pdf/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLUG_070531a.pdf , nie
znalazlem takiego zapisu.
nowym abonentom proponuje tuz po podpisaniu umowy wyslac rezygnacje.
oszczedzicie nerwow.
mi pozostaje sad? i zapewne wczesniej osilek z windykacji ;)




Temat: Potrzebuję 3 miejsc w samochodzie do Drezna
Można kupić w pociągu:
Wenn Sie Ihr Schönes-Wochenende-Ticket im Zug kaufen, wird der
Bordpreis von 33,- EUR für das Ticket plus 10 Prozent, also 3,- EUR,
erhoben (33,- EUR + 3,- EUR = 36,- EUR). Bitte beachten Sie, dass
innerhalb von Verkehrsverbünden ein Nachlösen im Zug nicht möglich
ist. Bitte beachten Sie vor dem Einstieg die jeweils geltenden
Bestimmungen.

Polski bilet turystyczny jest ważny cały weekend, jeździsz ile
chcesz, tylko każda z was musi podpisać swój bilet. Co do jego
ważności za granicą to warto może na wszelki wypadek jeszcze
zadzwonić na infolinię PKP, ale z linka IMHO wynika jasno, że można
z nim w ręku granicę przekroczyć. To o tyle ważne, że łażenie
piechotą z dworca w Zgorzelcu do Bhf Gorlitz, jak to kiedyś bywało,
jest bardzo uciążliwe, bo to kawał drogi.
Skoro zamierzacie wyruszyć z Drezna powrotem dopiero w niedzielę
rano to zastanówcie się, czy nie pozwiedzać czegoś i nie pojechać
sobie na ten nowy bilet np. do Berlina.

Co do informacji na dworcu: mnie kiedyś w kasie DB pani kilka minut
szukała i przedstawiała różne opcje bilety i w końcu sama oceniła,
że najtaniej będzie na Wochenende ticket. I to jest właśnie ta
różnica.

A kasa międzynarodowa i taryfa międzynarodowa na kolei to coś, czego
należy unikać, zresztą w każdym kraju, bo cena biletów za km po obu
stronach granicy jest wtedy liczona po prostu podwójnie i stąd taka
absurdalna suma.



Temat: infolinia cyfry plus
infolinia cyfry plus
Czy ktoś może pracował lub pracuje na infolini cyfry plus w
Warszawie ?? ile można tam zarobić ?? (jakie są stawki, premie itp.)



Temat: PKS Kielce uruchamia infolinię
PKS Kielce uruchamia infolinię
Wcale nie jest to na plus PKS-owi, wręcz przeciwnie. Zamiast frontem do
klienta to oni bokiem albo gorzej. Wczoraj jechałem PKS-em starachowickim do
Świętej Katarzyny, bilet kosztował 4 zł, wracałem busem za 2,50. Jest
różnica?!



Temat: Czy można do TP SA tzw. neostrady podłączyć sieć
Z tego co sie dowiedziałem na infolinii to router w
neostradzie plus jest zablokowany i nie ma mozliwości
używania go i trzeba zakupić osobnego routera, który
bedzie obsługiwał modem neostrada plus.



Temat: Era straszy uciekinierów
a ja mam telefon w plusie i jak ma dzwonić na ich infolinie to
jestem chory na samą mysl

panowie z ery zachowali się głupi robiąc sobie kretyński PR, ale
obsługe mieli, moim zdaniem, jakieś 114,3 razy lepszą niz plus



Temat: Jak kupowałem supertelefon UMTS
Plus wprowadza płatną infolinie (95 gr) i pisze w korespondencjach "że w trosce
o klienta"



Temat: Ile kosztują raty zero procent?
no i nie powiem bo ja zrobiłam podobnie spłaciłam w 6 tej racie po
wcześniejszym telefonie na infolinię GE i to chyba jedyny plus tego krętactwa
(nie wszystkim pracownicy mówią o takiej możliwości)



Temat: Gdzie poza Polb. i Fort. kredyt lub KK na "gębę"
zobacz w eurobanku jeżeli miałeś już kiedyś kredyty albo coś na raty w innych
bankach i wszysto ok to powinieneś mieć kk na dowód plus drugi dokument
tożsamości zadzwoń sobie na infolinie do wrocławia a oni powiedzą czy masz
ofertę na dowód



Temat: Play - czy 1 XI też mieliście dziwne awarie?
A u mnie nie, nawet jak przełożyłem SIMa do innego aparatu. Na
infolinii poradzili mi, żebym wybór sieci zmienił z automatycznego
na ręczny i wybrał Plus (sic!). Tak zrobiłem i pomogło.



Temat: COTEL Wrocław-konsultant telefoniczny
Sa rozne projekty, infolinia, dialog, plus. Jesli nie realizujesz planow to nie
przedluzaja tylko umowy i zadnych innych konsekwencji nie ma.



Temat: dorosły syn znęca się nad rodzicami
dokladnie jw. plus są anonimowe infolinie, tam Ci doradzą pewnie co
mozna zrobic
jezeli nie zgadza się na dobrowolne leczenie, to moze trzeba go
ubezwlasnowolnic, chyba lepiej stawic mu czola w ten sposob niz zyc
iles lat w strachu, ze moze zabic




Temat: iPlus obcina transfer - jak to udowodnić?
iPlus obcina transfer - jak to udowodnić?
Witam,

Wiem, że nie jestem jedyną osobą, która ma problem z iPlusem.
Mam limit danych ściągniętych/wysłanych 1GB.
Kiedyś korzystałam z neostrady o takim samym limicie i w ciągu dwóch lat
przekroczyłam go dwa razy.
Tymczasem teraz korzystam z Internetu jedynie w dni powszednie i to tylko
wieczorami. Przeglądam strony internetowe, czytam pocztę, ściągam tylko drobne
pliki.
Używam licznika danych dostarczonego przez Plusa i kontroluje limit. Niestety,
od roku powtarza się ta sama prawidłowość - Internet w z pełną
przepustowością mam najwyżej przez 10 dni w miesiącu, bo później Plus obcina
mi transfer twierdząc, że przekroczyłam limity.
Pomijając fakt, że jest to fizycznie niewykonalne w tak krótkim czasie, to nie
wskazuje na to ich własny licznik.
Pisałam w tej sprawie do BOK-u. W odpowiedzi Pani odpisała, że licznik danych
ma pewną granicę błędu.
Zszokowana taką odpowiedzią spytałam, czy może być mowa o granicy błędu na
poziomie 500 MB (czyli połowy mojego limitu).
Odpowiedzi nie dostałam.
Zaczęłam więc co miesiąc sprawdzać szybkość połączenia i w momencie, gdy
obniżano mi prędkość, robić zrzuty ekranu z wartością liczniki i pomiarem
prędkości połączenia.
Odzewu brak.

Poszłam do salonu, gdzie Pan odesłał mnie na infolinię.
Na infolinii dowiedziałam się, że tak naprawdę ostateczną instancja jest tu
sam Plus, bo z ich informacji wynika, że przekraczam limit.

Takie absurdalne sytuacje zdarzały się nawet wtedy, kiedy np. wyjechałam na
wakacje. i przez 2 tygodnie w ogóle nie korzystałam z komputera.

Po przycięciu połączenia praktycznie tracę łączność z Internetem, bo jedna
tekstowa wiadomość e-mail wczytuje się ok 5 minut.

Tymczasem rachunki wciąż przychodzą, a ja de facto nie mogę korzystać z
usługi, za którą płacę.

Co mogę zrobić w tej sytuacji?

p.s. Plus ma także ciekawy zwyczaj doliczania dodatkowych 20 zł za każde
opóźnienie w płaceniu rachunku. Czy mają do tego prawo?



Temat: Internet po zmianach
no więc tak..popatrzyłem , podzwoniłem, to się podzielę
stan na 2009/11/17 wg mojej wiedzy

założenia:
upload min 1Mb,
tel cyfrowa (nie HD),
telefon stacjonarny dość swobodny

JMDI (JMDI.pl + kontakt z przedstawicielem handlowym)
TV MAXI -cyfrowy ale wyraźnie uboższy niż u konkurencji
tel (120 minut szczegóły jw)
internet 8/1 (szczegóły j.w. ftp i inne dodatki etc)
z instalacją, aktywacją etc to wydatek:
1783,00 pln w ciągu 12 miesięcy - umowa na 12 miesięcy

uwagi:
BRAK możliwości przeniesienia numeru ze SPRAYA

UPC (UPC.pl+kontakt z infolinią + mail)
TV cyfrowa „Max standard”
tel „non-stop” (bez ograniczeń szczegóły jw)
internet 15/1
z instalacją, aktywacją etc to wydatek:
2030,00 pln w ciągu 12 miesięcy - umowa na 12 miesięcy
uwagi: „dają” router (nie udało mi się ustalić czy LAN 1000 czy 100

Aster (aster.pl +infolinia)
TV cyfrowa „Basic” (czy jakoś tak
tel „Twój Czas Plus” (1500 minut)
internet 5/1 („Twój dom”
z instalacją, aktywacją etc to wydatek:
2206 pln w ciągu 12 miesięcy - umowa na 12 miesięcy
3956 pln w ciągu 24 miesięcy - umowa na 24 miesiące

Vectra/Spray
TV cyfrowy "złoty" (szczegóły na www.vectra.pl)
tel funkcjonalny (150 minut w abonamencie szczegóły jw)
internet 24/1
z instalacją, aktywacją etc to wydatek:
2450,00 w ciągu 12 miesięcy - umowa na 12 miesięcy
4610,00 w ciągu 24 miesięcy - umowa na 24 miesiące

uwagi:
jakaś porażka informacyjna w vectrze/sprayu
infolinia upiera się, że upload 1Mb jest dostępny od usługi 24/1
tak jak uprzedzałeś - nie wiedzą co oferują
pół biedy (zdarza się), gorzej , że twierdzą że na pewno tak jest - do
absurdalnego "jeśli została podpisana inna umowa to nie obowiązuje", nie wiem
czy mam chęć jechać na Armii Ludowej po kilku rozmowach z infolinią w innym celu
niż rozwiązanie dotychczasowej umowy...

przy innych parametrach (założeniach) ww nie działa -tzn koszty nie będą się
zgadzać i konkurencyjność będzie inna

spray/vectra przy cenach jw jest najdroższy..przy założeniu że 8/1 kosztowałby
(na 12 miesięcy) ok. 75 tez najtańszy nie jest

pozdrawiam



Temat: Cyfra + call center
Aktualnie Cyfra Plus kontra Cyfrowy Polsat...
W Cyfrze Plus w tej chwili stawka na okresie próbnym to 10 zł brutto za godzinę,
natomiast po okresie próbnym (3 miesiące) 11 zł. Po przejściu rozmowy
kwalifikacyjnej (pytania jak u innych plus zadania typu znajdowanie zastosowań
dla różnych przedmiotów) w ciągu kilku dni jest spotkanie ok (1-1,5 h) na
zapoznanie się z przełożonymi i ustaleniem pozostałych spraw. Potem szkolenie 15
dni po około 8 godzin (płatne 10 brutto/h), w 9 dniu szkolenia test z tego co
było do nauczenia, od 10 dnia "podsłuchuje" się rozmowy innego konsultanta. Kasę
za szkolenie dostaje się po przepracowaniu 180 godzin. Do wyboru jest umowa
zlecenie bądź o pracę do wyboru na 1/2, 3/4 lub cały etat. Praca jest od 7 do
22-ej 7 dni w tygodniu. 80% preferencji grafikowych przechodzi, 1-2 razy w
miesiącu pracuje się w weekend. Call Center jest na południe od Torów Wyścigów
Konnych na Służewcu przy ulicy Poloneza 93, dojazd dość dobry (165, 306, 148).
Na umowie zlecenie trzeba wypracować 100 godzin

W przypadku Polsatu call center pracuje 24h ale na noc zostają tylko najbardziej
doświadczeni konsultanci. Praca tam jest na umowę zlecenie za 10 zł brutto/h lub
na działalność gospodarczą 14 zł netto/h na okresie próbnym a docelowo 16
zł/netto. Dodatkowo za podpisanie przyżeczenia (jakaś forma przedłużenia umowy
czy jej zawarcia) dostaje się 5-10 zł/szt netto. Haczyk polega na tym, że jak
ktoś zakłada działalność to przez jakiś okres płaci niższą stawkę ZUS w
wysokości ok 300 zł plus do 100 zł dla skarbówki. Dotyczy to również osób, które
miały działalność ale zamknęły ją pięć lat wstecz. Dla pozostałych (o czym nie
mówią na spotkaniu :-) ) stawka ZUS wynosi 850 zł. W Polsacie trzeba miesięcznie
przepracować 170h więc 170 x 14 zł = 2380 zł netto - ZUS - skarbówka. Osoby na
umowie zleceniu mają dowolny grafik, na działalności sztywny. Przez pierwsze
trzy miesiące pracuje się na telefonach wychodzących (akcja wymiany dekoderów) i
pracuje na dwie zmiany 9-15 i 15-20 od poniedziałku do soboty a na infolinii
ogólnej 8-15 (czasem dyżury od 7) i 15-22 przez siedem dni w tygodniu ze
świętami włącznie. Grafik dla nowych z działalnością wygląda tak:
1. dzień - 14 h
2. dzień - wolne
3. dzień - wolne
4. dzień - 14 h
5. dzień - wolne
6. dzień - 7 h
7. dzień - wolne itd.
Praca jest na ul. Łubinowej na Targówku Przemysłowym. Dojeżdża tam 138 i
okresowo 307 natomiast pracowników przed rozpoczęciem i po zakończeniu zmian
dowozi spod Dw. Wileńskiego prywatny autokar.

Pozdrawiam aplikujących.



Temat: 3 x szybsza Neostrada za darmo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miałam własnie podobną sytuację.Mam neo 640 plus(to ważne że plus!)od dwóch
lat,i własnie 22 maja kończy mi się umowa.Dzielimy tę neo ze szwagrem
(oczywiście w obrębie jednego domu ;))więc opłata jest po połowie.Ale ponieważ
nie ściągamy zawrotnej ilości plików i w mojej okolicy nie ma innej możliwości
podłaczenia do netu niż neo,to chcieliśmy zmienić naszą neo na neo 512.Chodziło
głównie o mniejszy abonament.No i po dwóch wizytach w telepunkcie i trzech
telefonach na infolinię okazało się że:
1.Haracz za przejście wynosi 228 zł
2.Musielibyśmy oddać stary sprzęt,który należy do tepsy
3.Linia musiałaby być najpierw rozkrosowana i skrosowana na nowo po podpisaniu
nowej umowy!!!
4.Nowy sprzęt nie pasowałby do starego routera w związku z czym trzeba byłoby
dokupić modemo-router za min.299 zł
I o ile sam haracz byłby do przełknięcia to pozostałe opłaty plus nie wiadomo
jak długa przerwa w dostawie netu były wystarczającymi powodami do
zrezygnowania z tego planu.Bo jak sie okazuje neo plus to zupełnie inna usługa
niż neo 512 i nie mozna sobie tak od razu zmienić.Ja rozumiem jeszcze ten
haracz,chociaż jego wysokość to kwestia mocno dyskusyjna.W końcu jak chcę
zmienić abonament telefoniczny na niższy to tez płacę jakąś tam opłatę.Ale ta
cała zabawa w zamianę sprzętu,rozkrosowywanie linii i krosowanie ponowne to
jest IMHO bez sensu.No chyba że ktoś mnie oświeci i udowodni że to naprawdę
jest inaczej przesyłane.No i skończyło się tym,że poszliśmy z podkulonym ogonem
podpisać cyrograf na następny rok za dotychczasową cenę.Aha,po tych zmianach
zależnie od ceny modemo-routera zaoszczędzilibyśmy od 7.50 do 12 zł miesięcznie
na jedną osobę,a mieliśmy zaoszczędzić 30 zł :(
Tak więc tepsa jak zwykle dba głównie o siebie i wyboru wielkiego nie
pozostawia.




Temat: HSBC - sa sadzicie?
Internet banking FATALNY. Malo funkcjonalne rozwiazania. Male upierdliwe rzeczy,
a raczej brak zwyklych udogodnien, ktore utrudniaja zycie. Przykladowo. Przy
przelewach miedzy Twoimi kontami nie podawany jest w ogole balance kont, wiec
tak naprawde przelewasz w ciemno liczac na to, ze robisz to na wlasciwe konto
(mnie sie zdarzylo przelac na inne i nie moglam tego przelewu odwrocic, dopiero
udalo sie infolinii cofnac transakcje).

Ustawianie direct debits to kolejna broszka. Mimo, ze to zrobilam, przelew nie
zostal wykonany, a direct debit nie figuruje na liscie. W infolinii
potwierdzaja, ze dyspozycja zostala zlozona, nie wiedza dlaczego przelew nie
poszedl... Szczegoly ustawionych direct debits nie sa pokazane dopoki pierwszy
przelew nie pojdzie. Nie ma wiec mozliwosci sprawdzenia, czy wszystko jest ok...

Fatalnie rozwiazana kwestia splaty karty kredytowej - kwota z ostatniego wyciagu
nie jest podawana w zadnym widocznym miejscu, trzeba uprzednio otworzyc ostatni
wyciag, albo pamietac kwote, zeby wiedziec ile nalezy splacic. Oczywiscie system
sam tego nie podpowiada. Zeby splacic karte trzeba zdefiniowac przelew - w
innych bankach wystarczy jedno klikniecie, od razu wiesz jaka kwote splacic itp.
Mala rzecz a cieszy. W HSBC tego nie ma.

Dzis w ogole nie moglam zrobic przelewow miedzy wlasnymi kontami, bo sie
okazalo, ze system nie pozwala i nie pokazuje dostepnych kont... Na infolinii
nie wiedzieli dlaczego.

Inna kwestia. Chaos. Bank przeslal mi PIN do karty kredytowej, twierdzac
wyraznie w zalaczonym pismie, ze jest to PIN do karty debetowej. Oczywiscie
karta debetowa nie dzialala, a bank mi wpieral, ze nie umiem wstukac pinu.
Zamowilam kolejny. Potem sie oczywiscie wydalo, ze to byl numer do karty
kredytowej. Pytanie, gdzie wyslali PIN do debetowej...?

No i probowali mi wcisnac konto plus na poczatku - zupelnie bez sensu.

Innymi slowami. Jestem bardzo niezadowolona i mysle o przenosinach.



Temat: Cyfra+ Call Center - co na rozmowie rekrutacyjnej?
moze sie przyda
"W Cyfrze Plus w tej chwili stawka na okresie próbnym to 10 zł brutto za godzinę,
natomiast po okresie próbnym (3 miesiące) 11 zł. Po przejściu rozmowy
kwalifikacyjnej (pytania jak u innych plus zadania typu znajdowanie zastosowań
dla różnych przedmiotów) w ciągu kilku dni jest spotkanie ok (1-1,5 h) na
zapoznanie się z przełożonymi i ustaleniem pozostałych spraw. Potem szkolenie 15
dni po około 8 godzin (płatne 10 brutto/h), w 9 dniu szkolenia test z tego co
było do nauczenia, od 10 dnia "podsłuchuje" się rozmowy innego konsultanta. Kasę
za szkolenie dostaje się po przepracowaniu 180 godzin. Do wyboru jest umowa
zlecenie bądź o pracę do wyboru na 1/2, 3/4 lub cały etat. Praca jest od 7 do
22-ej 7 dni w tygodniu. 80% preferencji grafikowych przechodzi, 1-2 razy w
miesiącu pracuje się w weekend. Call Center jest na południe od Torów Wyścigów
Konnych na Służewcu przy ulicy Poloneza 93, dojazd dość dobry (165, 306, 148).
Na umowie zlecenie trzeba wypracować 100 godzin

W przypadku Polsatu call center pracuje 24h ale na noc zostają tylko najbardziej
doświadczeni konsultanci. Praca tam jest na umowę zlecenie za 10 zł brutto/h lub
na działalność gospodarczą 14 zł netto/h na okresie próbnym a docelowo 16
zł/netto. Dodatkowo za podpisanie przyżeczenia (jakaś forma przedłużenia umowy
czy jej zawarcia) dostaje się 5-10 zł/szt netto. Haczyk polega na tym, że jak
ktoś zakłada działalność to przez jakiś okres płaci niższą stawkę ZUS w
wysokości ok 300 zł plus do 100 zł dla skarbówki. Dotyczy to również osób, które
miały działalność ale zamknęły ją pięć lat wstecz. Dla pozostałych (o czym nie
mówią na spotkaniu :-) ) stawka ZUS wynosi 850 zł. W Polsacie trzeba miesięcznie
przepracować 170h więc 170 x 14 zł = 2380 zł netto - ZUS - skarbówka. Osoby na
umowie zleceniu mają dowolny grafik, na działalności sztywny. Przez pierwsze
trzy miesiące pracuje się na telefonach wychodzących (akcja wymiany dekoderów) i
pracuje na dwie zmiany 9-15 i 15-20 od poniedziałku do soboty a na infolinii
ogólnej 8-15 (czasem dyżury od 7) i 15-22 przez siedem dni w tygodniu ze
świętami włącznie. Grafik dla nowych z działalnością wygląda tak:
1. dzień - 14 h
2. dzień - wolne
3. dzień - wolne
4. dzień - 14 h
5. dzień - wolne
6. dzień - 7 h
7. dzień - wolne itd.
Praca jest na ul. Łubinowej na Targówku Przemysłowym. Dojeżdża tam 138 i
okresowo 307 natomiast pracowników przed rozpoczęciem i po zakończeniu zmian
dowozi spod Dw. Wileńskiego prywatny autokar."

Pozdrawiam aplikujących.



Temat: TVP Info
Izolacja Polaków od Niemców.
miasta.gazeta.pl/gorzow/1,35211,6279657,Dlaczego_kablowki_wycinaja_niemieckie_stacje.html
Dlaczego kablówki wycinają niemieckie stacje

Zielonogórski telewizja Aster i gorzowska Multimedia Polska prawie w ogóle nie mają w swojej ofercie kanałów niemieckojęzycznych - skarżą się widzowie.

Pani Jolanta z Zielonej Góry od kilku lat korzysta z usług firmy Aster. Co miesiąc płaci za internet i pakiet Basic Plus z ponad 80 kanałami. - Od dłuższego czasu nie mogę się nadziwić, jak to możliwe, żeby niemal w całym pakiecie nie było ani jednego kanału niemieckojęzycznego - pisze w e-mailu do "Gazety". - Jesteśmy województwem przygranicznym, należymy do Unii Europejskiej, młodzież zdaje maturę z języka niemieckiego i podobno stawiamy na turystykę. A tu włączam telewizję i widzę papkę w rodzaju Romantica - skarży się. Dodaje, że kanały w języku niemieckim poznikały z ramówki już kilka miesięcy temu. - Mam nadzieję, że firma nie będzie się tłumaczyć kryzysem światowym, bo kryzys z kanałami niemieckojęzycznymi rozpoczął się wcześniej - przekonuje pani Jolanta.

Sprawdziliśmy. Rzeczywiście, w największym telewizyjnym pakiecie telewizji Aster są tylko dwa programy w języku niemieckim - RTL i Euronews. Zdecydowana większość programów jest po polsku. Znaleźliśmy też kilkanaście w języku angielskim i jeden po rosyjsku. Za pakiet Basic Plus abonenci płacą ponad 60 zł miesięcznie.

Podobnie wygląda oferta gorzowskiej kablówki - Multimedia Polska. Abonenci mają do wyboru tylko dwa programy z językiem niemieckim - Pro7 i RTL, oba w ofercie cyfrowej. Jeden z najdroższych pakietów - Komfort, zapewnia również stacje francuskie, rosyjskie i angielskie. Ponad 80 proc. z 30 tys. abonentów gorzowskiej kablówki ma właśnie ten pakiet.

Co na to telewizje? - Ofertę kształtujemy tak, aby spełniała różnorodne oczekiwania widzów, którzy chcą mieć możliwość wyboru spośród różnych programów i ulubionych gatunków - mówi Monika Rutkowska, rzeczniczka Aster w Warszawie. Rutkowska zapewnia, ze oferta jest stale dostosowywana do oczekiwań klientów. - Będziemy się również dostosowywać do zmieniającej się sytuacji rynkowej i dostępności pasma - dodaje.

Podobnie sprawę komentuje Michał Rosiak, specjalista ds. kontaktów z mediami w Multimedia Polska. - Jeśli do naszego biura lub na infolinię zaczną wpływać opinie abonentów, że dodanie takich programów jest potrzebne, na pewno poważnie je rozważymy. Zapewniam, że nie są to tylko słowa, bo naprawdę reagujemy na takie zapotrzebowania w różnych częściach kraju - mówi Rosiak.



Temat: Dell nie dla Kowalskiego?
Nie wiem o co ta goraczka z tym dellem jak na razie to moje doswiadczenia z nim
sa w sumie zadne chociaz zastanawialem sie nad oferta (nie wiem jaka jest TP ale
pewnie podobna do tej shop.carphonewarehouse.com/aol_eligibility.php)
roznica taka ze do razu odbierasz laptop, ale koledzy mieli takie wspaniale
doswiadczenia z zakupem przez tel/net ze szkoda gadac, codziennie w prasie
brytyjskiej sa oferty della ale jak sie wpisze kod produktu to okazuje sie ze
taki laptop nie kosztuje 299 tylko np. 449 GBP, aby dodzwonic sie na infolinie
tez trzeba czekac spooooorrrooo, kolejna rzecz kolega zamowil przez net ale
okazalo sie ze jednak transakcja nie doszla do skutku taki komunikat sie
wyswietlil a pieniadze z konta sciagneli, dopiero interwencja w odpowiedniku
federacji konsumentow spowodowala zwrot pieniedzy po ok 2 tyg.

o traktowaniu robotnikow polskich do tej fabryki w Łodzi podczas szkolenia w
Irlandii to juz byl artykul. Niech ktos sie zastanowi nad kupnem della jesli
chce miec zabawe , co innego gwarancje i uslugi wykonnywane dla firm/instytucji,
co innego dla klienta indywiduwalnego, nie mowcie tez tym co pisza na stronach
producenci bo jak to sie ma do rzeczywistosi to inna sprawa.
Sam uzywam Acera (za wiele nie wymagam od niego) serwis maja do d..y szczerze
mowiac bo gosc w Brednia Markt w ktorym byl kupiony powiedzial mi ze aby
wymienic nagrywarke ktora mi padla to musze przyniesc caly laptop a oni odesla
go do brna (w .cz) i bede czekal z dwa lub trzy tygodnie, na plus moze dziala
to ze na infolinii (tyle ze numer nie ten 0801 chyba byl tez w .cz ztcp) acera
gosc bardzo mile i rzeczowo mnie prowadzil aby rozwiazac problem



Temat: Call Connect – 18 zł/godz. !!! dawniej Conexia
Witam Państwa bardzo serdecznie.

Call Connect nie ma ogłoszeń ze stawką 18 zł. Bardzo proszę o linka
lub bezpośredni kontakt z infolinią Działu Rekrutacji w celu
wyjaśnienia tego faktu /22/ 349-29-08

W ogłoszeniach podana jest stawka maksymalnie do 15,40 zł/godz.
podstawy , gdyż tylko i aż taka jest możliwa. W przeciwieństwie do
innych firm, które Państwa wprowadzają w błąd my jasno przedstawiamy
warunki-nawet podczas rozmowy telefonicznej mówiąc, iż minimalna
stawka podstawowa to 9 zł/godz. brutto i to oczywiście w zależności
od realizowanego projektu. Niższych nie było i nie będzie.

To fakt, na projekcie Tele 2 podstawa jest uzależniona od wyników ze
sprzedaży. Nie szukamy osób, które chcą pracować tylko dla podstawy,
nie jest to ani ideą tego projektu, Klienta, ani firmy. To jest
chyba zrozumiałe. Jest to projekt sprzedażowy więc wszyscy jesteśmy
rozliczani z efektu. Co innego przy kampaniach przychodzących,
infoliniach itd., gdzie jest tylko podstawa.

Jeżeli się Państwo wykażą już w pierwszym miesiącu -możliwe jest
mieć i 12 i nawet 15,40 zł za każdą przepracowaną godzinę i do tego
atrakcyjne prowizje plus dodatki motywacyjne, jak np. w dniu
dzisiejszym bilety do Multikina na wybrany seans.

Ciagle mówimy o podstawie. Do tego dochodzą oczywiście prowizje
uzależnione od wyników.

Faktem jest, że praca nie jest lekka-tak jak każda praca z klientem
Drodzy Państwo. Klienci są różni, my tego nie zmienimy. Tak samo nie
każdy do tej pracy się nadaje. Ale każdy kto pracował w call center
mówi, ze nauczył się czegoś wyjątkowego-umiejętności rozmowy z druga
osobą.

Nikogo nie zostawiamy samemu sobie-każda zatrudniona osoba jest
obięta opieką i trenera, i coacha, i team managera gdzie zdobywa się
wiedzę z zakresu produktów, technik sprzedaży, negocjacji i
psychologii. I temu chyba nikt z Państwa wypowiadających się nie
zaprzeczy. Warto pytać, bo bez pytań nie jesteśmy w stanie rozwijać
się i uczyć nowych rzeczy. Jeżeli nie ma wyniku przez 2 dni to nie
trzeba czekać na trzeci dzień tylko zastanowić się co robię nie tak
i porozmawiac o tym. Jesteśmy otwarci na potrzeby i wszystkie
sugestie. Widać to po zmianie - na korzyść konsultanów - odnosnie
tygodniowej skuteczności. To jest wynikiem Państwa propozycji i
trzeba to podkreślać. Bo ludzie tworzą firmę, i bez ludzi firma nie
może się rozwijać.

Zapraszam do kontaktu, gwarantuję, że u nas uzyskają Państwo
odpowiedź na każde pytanie już na etapie rekrutacji

Rekrutacja Call Connect Sp. z.o.o.

e-mail: rekrutacja@igroup.pl
Infolinia w godz. 10-17 /22/ 349-29-08



Temat: Aster znaczy dramat
Polsat Cyfrowy jest dobry ale serwis (infolinia, informowanie klienta o zmianach
itd a szczególnie obsługa reklamacji klienta) fatalny. Jest już trochę lepiej
niż było jeszcze w ubiegłym roku nie wspominając o starszych czasach. Kilka razy
byłem odcięty od sygnału zupełnie omyłkowo bo ktoś tam pomylił numery klienta.
Ile pieniędzy zostało straconych na telefony do nich nawet nie wspomnę. Owszem
wszystko było wyjaśniane ale problem powracał. Co mi z tego, że przywrócono
wizję skoro przerwano mi w danym momencie oglądanie np meczu.... Teraz jest
lepiej nawet przez prawie miesiąc pewnie z powodu jakieś pomyłki albo jakiś
testów miałem wszystkie programy mimo, że opłacam pakiet familijny. Na szczęście
w tym roku nie odłączono jeszcze mnie od wizji i dźwięku CP. Mam też Cyfrę i na
nią akurat narzekać nie mogę poza tym, że jakby było mniej programów w pakiecie
podstawowym w porównaniu do CP no i niestety wykupując dodatkowo pakiet Canal
Plus trzeba wyłożyć dodatkowe 30 PLN no ale oczywiście nikt mnie do tego nie
zmusza - takie prawa rynku. W Cyfrze jest wszystko profesjonalnie zarówno
obsługa klienta (szkoda tylko, że w ZG nie ma okienka kasowego w żadnym punkcie
Cyfry) jak i jakość odbieranych programów która wg mnie jest lepsza niż ta
oferowana przez CP ale to być może kwestia posiadanego sprzętu. Kablówkę miałem
do czerwca ubiegłego roku teraz sporadycznie odwiedzając rodziców zaglądam do
jej oferty i z przerażeniem obserwuję cięcie programów częste zmiany kanałów no
i cena jest nie najniższa a internet uważam za stosunkowo drogi w porównaniu do
Dialogu, TPSA nie wspominając o Tele2 czy innych dostawcach. Jedyny plus to
spora ilość programów polskojęzycznych ale minus to brak polsatu sport.
Tłumaczenia p.Bilskiego w jednej z Gazet uważam za śmieszne. Mówi, że po prostu
skończyła się umowa i trwają negocjacje z Polsatem na temat jej przedłużenia.
Moje pytanie dlaczego dopiero teraz? Czy nikt w Aster nie spostrzegł wcześniej,
że umowa dobiega końca? Dlaczego tych negocjacji nie można było zacząć kilka
miesięcy wcześniej tak by abonenci Astra tego nie odczuli, że umowa się
skończyła a zaczęła nowa? Dlaczego nie odbyło się to płynnie? Akurat rodzicom
brak Polsatu Sport pewnie nie przeszkadza ale ja po takich akcjach Astera i
zmianie ofert programowej zastanowiłbym się poważnie nad możliwością rozwiązania
umowy i przejścia na jakąś platformę cyfrową (którą na szczęście obecnie
posiadam)lub nawet na multipakiet TPSA (videoneostrada) Cena pakietu basic jest
stosunkowo za wysoka do proponowanej oferty.



Temat: Pytanie o opinię o Lukasie?
Gość portalu: nina napisał(a):

> Ale moze przejde do meritum i powiem krotko, o co mi chodzi. Moje
> pretensje sa glownie skierowane do pracownikow Infolinii. Wydaje mi sie (byc
> moze blednie, ale nie sadze), ze nie jest to praca wymagajaca ani
szczegolnego
> wyksztalcenia, ani umiejetnosci, ani widzy, ani jezykow obcych - tak teraz
> popularbych:).

Masz rację: wydaje Ci się.

> Wydaje mi sie, ze moze ja wykonywac student, ktos po liceum,
> ktos, kto wypadl z rynbku pracy. Tacy ludzie wplacaja zazwyczaj tak zwane
> frycowe. I - powiem szczerze - nie traktuje tych ludzi jako "pracownikow
> banku".

Jeśli reprezentują bank i na umowie mają bank jako pracodawcę, to jak
najbardziej są pracownikami banku.

> Jesli mowimy o pracownikach oddzialow - ci powinni miec odpowiednia wiedze,
> doswiadczenie, wyksztalcenie i zarobki. Jednakze ci ludzie - o ile nie byli
> zmeczeni lub leniwi - na ogol udzielali poprawnych informacji.

A czym się różni z punktu widzenia kompetencji pracownik oddziału od
pracownika infolinii? I ten, i ten powinien być odpowiednio przygotowany do
pracy.

> Powyzsze nie zmienia faktu, ze nawet gdyby zarabiali po 600 zl, swoja prace
> powinni wykonywac dobrze i z pelnym zaangazowaniem.

To jest teoria. Praktyka mowi co innego.

> Ja rowniez nie zarabiam kokosow (chyba ze 1200 zl w Warszawie mozna uznac za
> kokosy), mam wyzsze wyksztalcenie plus studia podyplomowe i w trakcie
> doktoranckie, znam 3 jezyki - sa tacy, ktorzy "z poziomu zieleniaka", jak to
> ujelas, zarabiaja jakies 7x tyle co ja.

To znaczy ze nie potrafisz sie dobrze "sprzedac".




Temat: Jak yaa kocham Telekompromitację Polską SA ;-)
Jak yaa kocham Telekompromitację Polską SA ;-)
Ponieważ próbowałem dzwonić na 2 numery infolinii 0800102102 i 0800100800 a
potem do dyrekcji spółki pod nr 022 6617503 i niestety było to bezskuteczne
bo w infoliniach gada do mnie automat a w dyrekcji TP SA nikt nie odbiera
telefonu (sic!) wysłałem do niech przed chwilą taki mail:

Szanowni Państwo
Kilka dni temu otrzymałem pakiet "Neostrada Plus". Niestety, mimo kilkunastu
prób nie jestem w stanie zainstalować go - przy próbie połączenia otrzymuję
komunikat o braku połączenia z siecią telefoniczną, mimo, że wszystko
podłączone jest poprawnie i zgodnie z instrukcją, wszystkie połączenia i
przewody działają, co sprawdziłem osobiście. Od kilku dni bezskutecznie
próbuję dodzwonić się na infolinię o usłudze Neostrada pod nr tel. 0800102102
i połączyć się z konsultantem. Niestety zawsze słyszę suchy komunikat, że
wszystkie stanowiska konsultantów są zajęte. W związku z tym przesyłam ten e-
mail z nadzieją, że w ten sposób uzyskam jakąkolwiek pomoc. Dlatego uprzejmie
proszę o poinformowanie mnie o możliwości podłączenia usługi Neostrada w
innym przypadku będę zmuszony zrezygnować z Państwa oferty, bowiem nie stać
mnie na płacenie za coś co owszem ładnie wygląda gdy miga światełkami ale
niestety nie działa. Biorąc pod uwagę, iż wszelkie połączenia do linii
telefonicznej w moim mieszkaniu są wykonane poprawnie być może problem
połączenia z linią telefoniczną wynika z problemów technicznych leżących po
stronie TP S.A. W takim przypadku być może wizyta montera lub inna pomoc
techniczna z Państwa strony rozwiązywałaby problem.
Dlatego proszę o pilny kontakt pod nr telefonu ....
Z poważaniem
...
Teraz naiwnie czekam na kontakt...
Pozdrawiam
Yaa



Temat: Internet radiowy w Ciechanowie?
Tak juz znacznie lepiej, ciesze sie ze grozba wizyty w protetyka w celu
sprawienia sobie sztucznej szczeki oddalila sie ;)

Uwagi sa jednak dosc celne, nie zaprzeczysz ze kwestie bezpieczenstwa
przesylanych informacji i awaryjnosci sa dosc drazliwe. Proponuje abysmy moze
wypisali wady i zalety uslug dostepu radiowego (na przykladzie MSI Internauta i
zakresu ich usluch) i DSL (na przykladzie neostrady) i ich najmniejszych
abonamentow. Mi na mysl przychodza:

MSI Internauta (WiFi):
+ brak limitow przesylania danych
+/- IP wewnetrzne: mozliwosc uzyskania stalego zewnetrznego IP
- poblokowane lub mocno przyciete porty do sieci P2P
- awaryjnosc i czesto niemoznosc zgloszenia tego
- brak bezpieczenstwa przesylania danych
- droga infolinia - tylko tel. kom ;)

Neostrada (128)
+ bezpieczenstwo przesylania danych na odcinku abonent-centrala
+ przestoje praktycznie nie zdarzaja sie (a jesli juz to jest komunikat na
grupach - pl.internet.komunikaty)
+ ty decydujesz co robisz z laczem
+ darmowa infolinia
+/- zewnetrzne ip
- limity !

Tak wiec dla mnie opcje przemawiajace przeciw Neostradzie sa dwie: miesieczne
limity transferow oraz firma swiadczaca ta usluge ;]
Wewnetrzne/zewnetrzne dynamiczne/zewnetrzne stale IP mozna potraktowac jako
plus badz minus w zaleznosci od tego co robimy, kim jestesmi i po co nam
internet. Dla mnie wazny jest najlepeij staly IP ze wzgledu na to ze lubie miec
dostep do swojego komputera gdziekolwiek na swiecie jestem. Dla poczatkujacego
uzytkownika zewnetrzne stale IP moze byc zmora ze wzgledu na duze ryzyka
potencjalnego ataku. Z drugiej jednak strony majac wewnetrzne IP nie posciaga
sobie z osiolka. Tu akurat zalezy wszystko od sytuacji.

Co do mojego patrzenia w przyszlosc - niektore rzeczy sa tuz tuz, na inne
raczej trzeba bedzie dlugo poczekac.
Poczekac trzeba bedzie z pewnoscia na CHELLO - stan kabli UPC w Ciechanowie to
katastrofa.
WiMax (802.16) - to wg mnie kwestia ok 2 lat kiedy ktos zechce swiadczyc takie
uslugi komercyjnie ta technologia, moze miasto pokusi sie o jakis dostep dla
szkol itp.
Najwieksze nadzieje wiaze z PTC (operator Era i Heyah):
www.gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?id=10626
Moze jeszcze w tym roku szyyyybki internet, za rozsadna cene i o dobrej jakosci?
Jest jeszcze jeden skowronek - uwolnienie LLU. Jak jestes zainteresowany to
spojrz na moj kroti post nieco wyzej.

Nic tylko zacierac rece i trzymac kciuki - wieksza konkurencja = nizsze cena i
wyzsza jakosc (co juz raz PTC pokazala wprowadzajac Heyah :)

Pozdrawiam :)




Temat: Jak sie pracuje na infolinii ?
Przyznam, że nie jest to prosta sprawa, szczególnie jeśli pracujesz na
rozmowach wychodzących, lepiej jest już na infolinii. Ja pracuję w takim
charakterze od prawie roku( i sama się dziwię, że tak długo wytrzymałam), z
regułu jest tak, że pracuję się na 2 akacjach jednocześnie, przynajmniej w
mojej firmie, jest to info. i jakaś wychodząca, czasmi 2 info. U mnie na
wszystkich wychodzących i niektórych info. są prowizję, ale żeby takową
wypracować, trzeba się nie źle nagadać, a jak ma sie 10 godz. zmianę to głos
siada!Z reguły jednak udaję się wypracować normę i prowizję można zobaczyć na
własne oczy, a nie tylko o niej posłuchać, że jest takowa. Można się
przywyzczaić do takiej pracy i tak naprawdę, jak ktoś chce pracować to będzie
pracować wszędzię, a jak ktoś nie musi to każdy wymówka będzie dobra. A jeśli
chodzi o czas pracy, u mnie pracuję się 8-21(oczywiście na 2 zmiany(czasmi
znmiana jedna trawa 12h;)), czasami jak jest jakaś info. to 24h na dobę, ale
takowej od dłużeszego czasu u mnie nie ma. Oczywiście praca w sob, to
standarad, a i w nd też sie często zdaża. Jeśli chodzi o zarobki, to mam 6.8 zł
brutto na godzinę, no i plus prowizje zwane u nas współczynikami, a więc czasmi
może wyjść nawet 8zł na rękę, więc chyba nie najgorzej.Praca oczywiście na
umowę zlecenie. Ale muszę przyznać, że chyba prawdą jest to, że ludzie
pracujący w telemarketingu są inteligentni, ale mało ambitni..., u mnie każdy
mówi, o zmienie pracy, że chętnie by robił cos innego ale na gadniu się kończy,
ale czy ja wiem, czy to domena tylko i wyłącznie ludzi pracujących w
charakterze telebajerantów..;)

Pozdrawiam i wytrwałości życzę;)



Temat: 0 71, czyli rewolucja w telefonach
Telekomunikacja Polska SA uprzejmie informuje, iż od dnia 5 grudnia 2005 roku
numery miejscowe zaczynające się cyfrą 3 zmieniają się na numery 18-cyfrowe:
numer abonenta należy poprzedzić cyfrą 569456218752.

Numery zamiejscowe należy poprzedzić prefiksem operatora 1033 w następujący
sposób: 0 - 1033 - następnie numer kierunkowy miejscowości oraz numer abonenta.

Numery zamiejscowe zaczynające się cyfrą 3 należy poprzedzić cyfrą
569456218752548796521236547896, a numery zaczynające się cyfrą 4 należy
poprzedzić cyfrą 5648796521458796584563977856936, pozostałe numery poprzedzone
będą numerem 22201000100069874155155535185453252.

Połączenia z aparatami sieci komórkowych w zależności od operatora zamieniają
się odpowiednio dla następujących:

ERA GSM - dotychczasowy numer wybierany z telefonu stacjonarnego po cyfrze "0"
należy poprzedzić numerem: 564879652145879658456

PLUS GSM: 5648796521458796584560006088909

IDEA: 501564879652145879658456.

Mamy nadzieję, iż zmiany te wpłyną na jakość połączeń oraz oferowanych przez nas
usług.

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy również specjalną infolinię pod numerem: 0
700-808-080 (koszt połączenia 19,99 PLN + VAT). Dzwoniąc pod wskazany numer
infolinii, możecie Państwo uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia dotyczące w/w zmian
oraz uzyskać informację o nowych wspaniałych promocjach Telekomunikacji Polskiej
SA. Informujemy też, iż z dniem 1 sierpnia 2001 roku wprowadzamy nowy,
promocyjny cennik usług. Dotychczasowe opłaty za połączenia ulegną
ujednoliceniu. Za każde 20 sekund rozmowy stawka wyniesie 9,78 PLN + 22%VAT.



Temat: Air Polonia
Leciałam w okolicach sylwestra do Gdańska i chciałam po sylwestrze wracać.
Niestety, mimo kupionych biletów wracałam pociagiem.
Wrażenia: organizacyjnie - chaos. Dużo wcześniej zarezerwowaliśmy i kupiliśmy
bilety, dzień przed wylotem poinformowano nas, że godzina wylotu tam i
powrotnego jest zmieniona na wcześniejszą, miało to o tyle znaczenie, że i tak
już była bardzo wcześnie poranna, a na lotnisko jakoś się trzeba dostać...
Ale dopiero przy powrocie okazało się, że to nie jest najgorsze, oczywiście z
błędów organizacyjnych, co się może wydarzyć.... Lot powrotny został odwołany,
tylko, że nikt nie raczył nas o tym, poinformować... Dowiedzieliśmy się dopiero
na lotnisku... Nie było tam żadnego przedstawiciela firmy air polonia a obsługa
lotniska miała nam do powiedzenia tyle, że lot został odwołany, nie wiedzą
dlaczego i że mamy dzwonić na infolinię. Zadzwoniliśmy, pani z taśmy anielskim
głosem poinformaowała nas, że ich konsultanci będą do naszej dyspozycji pod tym
nr telefonu od godz.8.00, była 6.30.... Po długich walkach i przepychankach
(poczatkowo pani z telefonu powiedziała, że nie wchodzi w grę, żadna
rekompensata, pytaliśmy np czy nie zechciano by załatwić z Lotem, który
wylatywał o 7.00, naszego transportu, co pani przyjęła z oburzeniem ) chciano
nam zafundować taksówkę do Warszawy, wszystko fajnie, tylko, że było nas 6 osób
(do jednej taksówki), więc zrezygnowaliśmy i wróciliśmy pociągiem za własne
pieniądze.
Sam lot, spoko. Normalnie, samolot w porzo, tylko jak na linię krajową wielki
i.... pusty. Na ponad setkę miejsc leciało 15 osób.... plus 2 stewardessy i 2
stewardów, plus oczywiście pilot, czy piloci....
To chyba właśnie była przyczyna odwołania lotu powrotnego. Zbyt mało chętnych.
Bardzo mnie to zdziwiło, bo zapłaciliśmy za bilety lotnicze taniej niż za
pociąg. Myśleliśmy, że będzie tłum.
Pozdrawiam.



Temat: Problem Przy Rezerwacji Etix :(
Problem Przy Rezerwacji Etix :(
Znalazlem interesujace mnie polaczenie do USA przez Lufhansa.com
(wesja USA). Wychodzi 1735 USD liniami Lufhansy z jedna przesiadka.
Bilet dla 2 osob plus dziecko. Ten sam lot rezerwowany na polskiej
Lufthansie wychodzi drozej o 500 USD. Dzwonilem na infolinie
Lufthansy i powiedzieli ze nie ma przeszkod aby bilet wykupic na
amerykanskiej stronie Lufthansy a podac dane osob lecace z Polski
(czyli nasze).

No i mam problem albo sam sobie go stworzylem i nie umie sobie
odpowiedziec na watpliwosci. Jako, ze bilety bedzie kupowac dla nas
znajoma swoja karta (bo nasza walutowa nie jest akceptowana) wiec
wybiera:

"Book for someone else" i wpisuje nasze dane. Wybiera miejsca i
przechodzi do platnosci "Form of payment for all travelling
passengers".
I teraz tutaj jest moje male zaklopotanie. Siostrzana polska wersja
strony Lufthansy ma w tym miejscu informacje, ze osoba placaca za
bilet MUSI byc osoba podrozujaca. Na stronie Lufhansa.com w wersji
amerykanskiej takiej informacji nie ma. Czy nie bedzie problemow ???
Wszak osoba placaca za bilet kupiony na amerykanskiej stronie nie
leci do USA (bo juz tam jest) a tylko kupuje nam bilety.

I jeszcze jedno: Mamy komunikat: "Your etix will be stored on the
card or national identity card/passport, indicated below. Please
note! The above chosen card or national identity card/passport is
required at time of checkin for all flights" Wybiera: national
identity card/passport . Mam rozumiec ze ta identyfikacja biletu to
nic innego jak sprawdzenie danych z biletu elektronicznego z naszymi
danymi ?

Sorry za moze lamerskie watpliwosci, ale jak sie kiedy latalo to
biletu byly "inne". Teraz technika i sie czlowiek głubi.



Temat: Praca w Sitel Polska
samo zycie a nawet bardziej.

"kiedys" bylo jeszcze ok. pozniej odszedl jeden prezes - ktoremu
zalezalo. przyszedl ziomus z infolinii ( tak - z CSP czyli agenta
zostal Site Directorem czy jak sie to nazywa ). podwyzek nie ma.
rekrutacja i "pchanie ludzi" na sile - ma ten plus ze dostajesz 200
pln wiecej za awans na managera i masz sie cieszyc. a jak nie - to
nikt nikogo na sile nie trzyma. malo kto sie zgodzi byc kierownikiem
za 2400 brutto. kompuery slabo dzialaja, chlopaki z it sie staraja -
ale co 10 minut "manago" ma kolejny pomysl wiec sie przestali starac
i przestalo im zalezec. nie wiem czy w innych firmach posiadajacych
ponad 500 agentow oraz projekt 24/7 jest tylko 3 informatykow.
nastroje ludzi sa beznadziejne, panuje modne ostatnio kolesiostwo
oraz wykrecanie wynikow. ludzie rezygnuja po szkoleniu pierwszym.
firma na zewnatrz lansuje sie na profesjonalna - a pod ta cienka
pokrywka jest totalne bagno i brak konsekwencji.
tam nie bylo takiego czegos jak cos powiedziane i koniec. sprawe
trzeba bylo zalatwiac na maila - bo zapieprz taki ze nikt nic nie
pamieta po 3h. na polskim projekcie - rotacja jak na karuzeli.
przestaje sie imiona pamietac.

non stop zaklapkowanie na wynik. bezsensowne obostrzenia oraz co
chwila zmieniane zasady - nie wchodzimy na ta strone a chwile
pozniej wchodzimy - manager albo "manager" ma prawo decydowac.

na jednym niemieckim projekcie - manager - oblech. sliniacy sie na
widok kazdej panienki. z kultura lumpa.

na innym projekcie szefem zostal szwagier prezesa ktory idealnie
pasowal do w/w (rewelacyjny tandem prostactwa i chamstwa

jedna z agentek pozkarzyla sie klientow jakie sa warunki i jak sa
ludzie traktowani - klient sie wycofal - ludzie zostali pozwalniani.
zadna nauka nie byla wyciagnieta z tego. dalej jest tak samo a nawet
gorzej.

ludzie mowia o sobie "ja smiec". trzymaja sie blisko siebie i
staraja sie wspierac.

99% kadry sredniego i wysokiego szczebla zaczynala na sluchawkach. (
firma ma 4 lata ) - wiec doswiadczenia to maja tyle co kot naplakal.

podsumowujac - to naprawde kopalnia doswiadczen - wiesz czego nie
robic innym



Temat: książki na temat oszczędzania ?
dziękuję carmela_soprano za Twój post

teraz jestem "mądra", bo minęło trochę czasu
tak więc do większości spraw które opisałaś już doszliśmy

niestety, cennika, o którym dowiedziałam się z infolinii, nie dostaliśmy "na
papierze" (przekopałam kilkakrotnie dokumenty), choć odnalazłam go spokojnie i
bez problemów w necie - naprawdę nie dostaliśmy go !!!

błąd napewno zrobiliśmy, że uwierzyliśmy na słowo: jedyna opłata to 10zł
miesięcznie za prowadzenie karty, do końca grudnia minus 5%, uruchomienie w
bankomacie gratis, spłacamy tylko to co pożyczyliśmy... pytaliśmy się nawet,
jak to się może bankowi opłacać i w odpowiedzi usłyszeliśmy, że to procedury
standardowe, bo trzeba jakoś w tym świecie konkurencji przetrwać...

i naprawdę powiedziano nam, że mogę być użytkownikiem karty z nazwiskiem Męża!
uświadomiona zostałam dopiero przy kasie w markecie...
swoją drogą, kartą mojej Mamy mogę płacić na prawo ilewo, bo na karcie jest
żeńskie imię, a nikt o dowód osobisty nie pyta, bylebym pin znała...

spłata zadłużenia przelewem, nie tylko jest operacją gotówkową, ale też...
uwaga... spłatą nieterminową... czyli jeśli bank rozkłada mi np. 500zł na pięć
rat 100zł plus odsetki (co kolejna rata tym odsetki wyższe), a ja hurtem
zapłacę 500zł w terminie pierwszej raty, to robię im "zamęt w księgowości" i za
to też zapłacić muszę, tak więc na odsetkach przy wcześniejszej spłacie nie
zaoszczędzę...

nie wiem, czy to "bajer-frajer" nieuczciwego przedstawiciela
czy poprostu taki mają system szkoleń...

nie ulega jednakże dyskusji fakt, że nacięliśmy się jak totalni idioci

o oświadczeniu myśleliśmy, ale:
- zerwanie umowy może coś kosztować (nie wiemy ile, a nie powiedzą nam)
- zniszczenie karty i odesłanie łącznie z oświadczeniem może podlegać karze,
lub poprostu wyrobią nam nową
- utrzymywać nieaktywną kartę do września ósmego roku (data ważności)

Mąż próbował dowiedzieć się w TOPie (Telefonicznym Obozie Pracy) jakie są
procedury dotyczące rezygnacji z karty, a Pani uprzejma... "a może byłby Pan
zainteresowany naszą ofertą kredytów hipotecznych/mieszkaniowych???"...

w każdym bądź razie jesteśmy już "uświadomieni"...




Temat: Zamykają Żabki dla... reklamy. Klienci zdziwieni
Zetkafie, czy także podejrzewasz to co mnie nurtuje, że jednak Ewerty bawi się z
nami, udając kretyna, na poziomie mniej niż zero?

Mam jeszcze taką cichą nadzieję, że mBank już na tyle wzmocnił swoja kondycję po
chyba 4 lub 5 latach działalności, że stać go na dalsze inwestycje, bez
pogarszania oferty dla milionów klientów tylko internetowych. O ile dobrze
pamiętam , to chyba parę miesięcy temu mBank ogłosił, że ma już ponad milion
rachunków krajowych i otwiera swoje file w Słowacji i chyba w innych krajach UE.
Tak więc po częściowym nasyceniu rynku krajowych "Internetowców bankowych"
przeszedł do ofensywy naziemnej, aby odebrać część klienteli zbyt pazernym
molochom typu PKO BP, PKO SA, ING itd. Część klientów, zwłaszcza starszych,
preferuje osobisty kontakt z żywym przedstawicielem banków, nie chce i nie umie
czytać ofert pisemnej, więc wystarcza im kontakt osobisty, a do Internetu nigdy
nie chcą zaglądać, najwyżej z ciekawości. Mnie osobiście pracownik banku do
niczego nie był potrzeby na żywo od chwili założenia rachunku, potem ze dwie
rozmowy na infolinii darmowej, z telefonu w mKiosku i od tej pory nie miałem
żadnej potrzeby z kimkolwiek z mBanku rozmawiać. Podobnie z obsługą w
MultiBanku, tu też na oczy nie widuję od lat pracownika MultiBanku, chociaż jest
w Cz-wie Centrum Finansowe, z 5 komputerami dla klientów, wpłatomatem i 2
bankomatami, kilka okienek z pracownikami, w tym kasowe. Z PKO BP ucieklem swego
czasu (chyba po 2 latach) do ING, a gdy ten mnie zraził opłatami za kartę i jej
używanie - przeniosłem się z tego banku, chyba też po 2 latach do kolejnego,
mBanku. Mam nadzieję, że inwestowanie w Centra Finansowe nie spowoduje
wprowadzenia przez mBank jakichkolwiek opłat, dla takich klientów jak ja,
zapłacą za to kredytobiorcy i bogaci klienci z lokatami, kartami kredytowymi,
złotymi i innymi drogimi przywilejami dla nowobogackich. Tak jak zetkaf w
Lukasie, nie płacę za obsługę mojej osoby przez mBank od 3,5 roku ani grosza, a
jeszcze dostaję odsetki z kont Izzy, Emax i Emax plus i nie jestem tak jak
zetkaf w Lukasie, gnębiony obowiązkiem regularnych wpływów miesięcznych, w
kwocie conajmniej...



Temat: Brawo!
Cztery lata temu, w marcu 2001 ronu, na ul. 11 listopada został mi w ten sam
sposób skradziony plecak. Zatrzymałam się przed przystankiem tramwajowym
umożliwiając pasażerom wejście lub wyjście z tramwaju. W tym czasie została
wybita szyba z tyłu od strony pasażera i zabrany plecak, który leżał pod
siedzeniem kierowcy. Dodatkowo złodziej groził mi skalpelem. NIESTETY nie
przejechałam go bo był trochę bardziej nerwowy i szybko uciekł a ja dłużej
odrętwiała od tej Pani.
Piszę niestety, gdyż na początku stycznia dostałam od CYFRY+ fakturtę do
zapłaty za najwyższy abonament jaki jest możliwy ze wszystkimi możliwymi
dodatkami - 150 złotych co miesiąc. Zadzwoniłam na infolinię. Tam mi
powiedziano że przedstawiłam dwa dokumenty ze zdjęciem na podstawie których
podpisno ze mną umowę. Oczy musze się przyznać wyszły mi z orbit. Poprosiłam o
przesłanie mi kopii umowy i dokumentów na podstawie których podpisano umowę.
Przesłałąm im równocześnie kopie swoich dokumentów którymi aktualnie się
legitymuję oraz oświadczenie prokuratury o zakończeniu śledztwa w sprawie
kradzieży ze względu na nie wykrycie sprawców i niską szkodliwość społeczną.
Po upływie ok. 3 tygodni otrzymałam odpwiedź z cyfry plus oraz kopie dokunetów.
A tam sfałszowany mój podpis. Ksero moich skradzionych dokumentów przed 4 laty
z zamazanymi przez C+ moimi zdjęciami ale łatwymi do rozpoznania, ośwaidczenie
montera że był u mnie w domu i zamontował sprzęt oraz list cyt.: dziękuja mi
bardzo że ponformowałam ich o skradzeniu dokumentów na podtawie któych została
podpisana umowa, a le nie jest to dla nich podstawą do rozwiązania umowy.

Fajnie?????




Strona 2 z 4 • Znaleźliśmy 200 wyników • 1, 2, 3, 4